miercuri, 6 iulie 2011

Tu pleci .. apoi si eu

De ce imi e dor atat de el ? In seara asta am o criza de dor , daca o pot numi asa . Nu trebuia sa se intample asa . nu trebuia sa ii simt dorul . Trebuia sa fiu " fata aceea rece si inumana " de care zicea N.
Te rog Doamne da`mi acea rautate de care am nevoie. Acel strop de indiferenta de care am nevoie pentru a-l face sa isi dea seama ca inca ma iubeste . Si eu pe el ..
Vreau sa imi fie bine . Ma simt pustiita , parasita , aruncata intr-o lume pe care nu o mai cunoscusem pana acum.
Vreau sa fie langa mine , sa ma sprijine , sa se comporte ca un copil si sa ma pupe pe frunte cum facea cand greseam , sa ma sustina , sa ma iubeasca , sa ma mangaie , sa ma alinte , sa imi zica din nou "felina mea " , sa ma trezeasca ca inainte in fiecare zi la 10 fara 10 , sa imi spuna ca imi duce lipsa , sa imi spuna ca eu sunt fata visurilor lui ( cum spunea inainte ), sa vina la mine cu 20 de pungi de cipsuri , sa ma oblige sa mananc pentru ca stie ca nu prea " le am cu mancarea " , sa vina pe ploaie , pe furtuna la mine , sa raceasca si apoi sa stau zile intregi cu el sa il vindec cu pastile si cu iubirea mea , vreau sa fie cum a fost odata .
Nu pot ascunde urmele acelea , urmele care le-ai lasat pe trupul si sufletul meu . Dar nu il consider a fi un lucru negativ . Oricine te poate atinge ,te  poate rani sau vindeca , dar eu am vrut ca acel oricine sa fi tu . Fi bland. Doar fi langa mine .
Tu leu , eu pesti .. Se zicea ca nu ne potrivim , dar in adancul sufletului nostru noi mereu vom ramane aceleasi persoane care poarta o iubire pura . De ce zicea lumea ca avem o relatie perfecta?Majoritatea relatilor par atat de trecatoare
Sunt bune dar nu sunt permanente. Asa a fost si relatia noastra. Poate astrele erau imporiva noastra dar noi eram invincibili impreuna . Chiar daca sti si tu asta , probabil ai un orgoliu prea mare. Un orgoliu care a crescut datorita indiferentei mele .Te-am privit cum te-ai indepartat .. Sufletul meu a clacat. Dar aveam mintea stapanita de orgoliu . Prea mandra sa te opresc . Si acum prea mandra sa iti marturisesc ca inca te iubesc.
Numai tu sti bine cine sunt , de unde vin si unde plec. Nimeni nu stie mai bine ca tine , ca am dat tot ce am putut da. Si da .. Iar .. Acum ce faci ? Pleci ? Ai plecat ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Scurtandu-mi viata,inclestandu-mi privirea... Ai plecat .. Am plecat si eu apoi.  Unde sunt timpurile in care imi jurai iubire eterna ? S-au pierdut .Daca te-am dezamagit as fi vrut sa stiu cum si cand a fost .. Daca te-ai saturat si acum ma dai uitarii sti bine ca nimeni nu va mai fi ca mine , sa te iubeasca neconditionat.
Fascinatie,iubire,orgoliu,incapatanare…tot ce se poate zice. Timpul in care am fost m-am maturizat mai mult decat iti vei da seama vreodata si am realizat pot avea orice , mai putin iubirea ta . Sper sa ma insel .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!