luni, 4 iulie 2011

Nu mai linge atat tocul ei

O zi aproximativ perfecta . Aflu din ce in ce lucuri pe care nu as fi dorit sa le aflu vreodata. Azi am aflat ca prietenul meu cel mai bun , confesorul  meu  are o pasiune pentru mine . Da ciudat .. Totul sa intamplat relativ simplu . Eram la o prietena acasa si ne uitam la un film . Un film de groaza .
La o anumita scena eu m-am speriat putin si el , Stefan , era langa mine . In acel moment am sarit in bratele lui . Era ceva obisnuit , nu ma asteptam ca el sa reactioneze altfel . El se apropia din ce in ce mai mult si eu mirata i-am zis : 
-Ce ai impresia ca faci ? 
El ramane uimit de refuzul meu . 
Un prieten ii zice : 
-Nu mai linge atat tocul ei . Tintesti cam sus si sigur o sa pierzi. Cine nu ar vrea sa fie cu ea , dar stii prea bine ca in inima ei nu e decat Tip. Lasa ca vine el acasa .
Eu zambesc ironic , uimita inca de faptele intamplate si uimita de cuvintele spuse. Ei stiau ca inca am o relatie cu N , dar nu inteleg ce l-a facut sa spuna de el .. Iar incep sa dezgrop trecutul ..
Am avut parte in seara asta de o discutie interesant cu Stefan , confesorul meu . Am aflat fanteziile lui cu mine . Am ras pe saturate . E ciudat sa ma gandesc ca eu cu el intr-un balcon am putea face ceva :)) 
A fost greu de acceptat  acest lucru dar intotdeuna m-am cosiderat o persoana puternica si mereu am stiut sa fac fata tuturor intamplarilor neprevazute. Da Tip , sunt aceeasi persoana care mereu te-a iubit si aceeasi persoana pe care o urai prin simplul fapt ca nu te vedea pe tine ca fiind singura ei obtiune .
Stau .. Fumez iar,iar si iar . Imi amintesc de zambetul tau de copil inocent , in acelasi timp acel zambet fermecator.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!