sâmbătă, 23 iulie 2011

Departe de toti.


De cateva saptamani nu am postat nimic nou.. Poate datorita faptului ca am fost " izolata". Un timp departe de toti.. un timp departe de acest oras infect in care stau. Prin infect ma refer ca prin acest oras am numai si numai amintiri cu el . Am auzit o discutie din greseala inainte sa plec.
-Am auzit ca se intoarce Tip
-Da , se pare ca asa e . Am vorbit cu el si asa a spus.
-Pai de ce nu mai sta ?
-Ziceva de genu ca faca niste schimbari in viata lui .

??
Adica? de 2 saptamani ma tot gandesc la acele schimbari . oare eu am vreun amestec ? sau voi mai avea? sau ma dat uitarii si nu ii e dor de mangaierile mele tandre, de sarutul meu pasional si de fundul meu bombat pe care isi plimba mereu mainile?
Am inceput sa beau.. Iar . Dar gata . de maine nu ma mai ating de sticla de Jack. Nu mai vreau ,
De ce sa beau ? Sa plang iar ? Sa regret iar ca nu mi-am traso cu el ? Nu , mai bine nu . Ultima seara in care beau . Beau doar ca vine M si imi tine companie. Iar o sa fie melodii triste, iar o sa tip cat pot eu de tare ca imi e dor de el si iar o sa imi bata vecinii la usa.
Asta e . Asta sunt . Si doar a lui as fi vrut sa fiu .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!