vineri, 17 iunie 2011

Nervoasa

Voi chiar aveti impresia ca eu sunt de plastic ? Nu, nu sunt papusa aia zambareata . Da , tac si le fac , dar am ajuns la capatul rabdarilor. De ce sunteti egoisti ? De ce sunt buna doar cand sunt " buna " ? Lasa-ma frate cu texte dastea . Nu m-am nascut ieri . Daca imi iau pantaloni scurti , putin ulei pe picioare , un maieu decoltat va holbati la mine . Da ma , am , chiar am . Am sani perfecti , fund bombat , abdormen aproape perfect . Niciodata nu am zis ca sunt urata si stiu ca nu sunt . Chiar nu ma intereseaza parerea nimanui , mai ales a catorva prietene pentru ca pot fi "usor geloase " . 
Cat credeti ca ma mai puteti mintii ? Ma daca fac cum vreti voi asta nu inseamna ca nu imi dau seama de lucrurile care se petrec pe la spatele meu . Am impresia ca daca esti bun ti se urca lumea in cap . Nu uitati , dragii mei ,de unde ati plecat . Tot voi veti veni la mine zicand : -Ajuta-ma si pe mine 
-Da-mi si mie o tigare 
-Hai cu mine nustu unde. 
Ma copilasi am mai multa experienta de viata ca voi , asa ca eu una , cum am spus nu am nevoie de nimeni. 
* Vorbeam cu sora unuia dintre mincinosi si imi zice ceva de genu : "-Te saluta *****"
Hai vere lasa-ma , ca acum iti amintesti si tu . 
Sunteti tristi, sunteti mediocri, si vreti ca toata lumea sa fie la fel. Daca n-aveti voi . . . Daca
voi nu aveti nimeni sa nu aiba nimeni?!? Pai stiu eu ceva ce nu stiti voi! Eu nu vreau sa fiu asa!
Nu vreau sa fiu asa !

 * Si tu fostul fostul fostul meu iubit la care se presupune ca eu tin , ce se intampla cu tine ? Te-ai vazut bagat in seama sau fitele ti s-au urcat la cap ? Tu parca erai sufletul meu pereche si eu eram fata fara care nu puteai traii . Erai dependent. Sau ai uitat cum era la inceput ? Nu uita ca langa mine ai invatat sa devii barbat . Te-am invatat multe tactici de atac ale femeilor si ai inceput sa le folosesti impotriva mea. Nu uita ca esti cel mai reusit experiment al meu . Cum te-am ridicat , la fel te pot si dobori . Eu sunt acea felina , felina ta , care mereu a stiut sa te ameteasca in toate modurile umane cu putinta.




Sti de ce ,in ciuda minciunilor a celor trei prieteni ai mei , sunt fericita ? 
Pentru ca am prietene care imi dau dreptate ,ca ele sunt acei ingeri care ma cauta in fiecare zi sa vada cum ma simt , dupa ce plang nopti intregi , pentru ca sunt fetele cu care pot sa beau si 5 sticle de Cherry sau de Jack si pot fuma 3 pachete de tigari intr-o dupa-amiaza. Ele nu ma parasesc orice s-ar intampla. Plang alaturi de mine si mereu imi dau sfaturi chiar daca de cele mai multe ori nu ascult de nimeni si imi urmez propria cale. 
Inca o data : Nu uita cine sunt 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!