luni, 13 iunie 2011

De ce sunt asa ?

Pentru ca imi place sa fiu amanta. Mereu am admirat amantele care au stiut sa faca fata tuturor situatiilor. Totul este mai riscant asa. A fi amanta nu insemna a fi curva . A fi amanta mai multor barbati ? Nu. Intotdeauna am fost amanta unui singur barbat ( sau baiat ) , nu a mai multora in acelasi timp. Sunt o adolescenta care a regretat multe lucruri , dar asta nu inseamna ca daca le-as putea schimba as face-o. Vreau sa fiu amanta . Mereu am incercat sa fug de relatii si atunci cand vroiam sa am o relatie " serioasa" nu puteam si imi dadeam seama ca relatiile serioase nu sunt facute pentru mine .

Sentimente ?
Da am . Si da , mai stiu ca trebuie sa renunt la ele.
De ce ma simt vinovata ? De ce simt ca imi fierbe sangele prin vene cand iti simt respiratia ? De ce e atat de greu sa vezi ca cel pentru care ai fi fost in stare sa " ajungi pe luna " se comporta de parca ati fi fost doar simple cunostinte ? Ai uitat cand ziceai " vreau sa simt cum circuli prin vene ? De ce folosim clisee ca sa evadam din realiate ?
"draga mea muzica nu vrei sa aflii ce-am pe suflet, cate lupte se dau in mine fara sa auzi un urlet" - m-am saturat sa ma afund in muzica. Aceleasi melodii mereu.Aceleasi sentimente pure care imi revin in minte cand iti vad ochii negrii care straluceau cand imi intalneau chipul .
"te-am dorit atat de mult incat sa te fac a mea " - De ce nu s-a intamplat ? Progresam si uitam sa fim fericiti . Lucrurile pe care le dorim cel mai mult devin o dependenta .
Am ajuns sa nu te mai cunosc , chiar daca nimeni nu te cunoaste mai bine ca mine. Ajuns sa ma contrazic singura ...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!