marți, 28 iunie 2011

Implinita

Stau si ma gandesc la tot . La tot ce am obtinut pana la varsta asta . Poate sunt o copila sau sunt o persoana mai matura decat ar crede multi dintre noi . Sunt o persoana obisnuita care mereu si-a dorit tot ce e mai bun pentru ea, si de cele mai multe ori am obtinut . Ma simt implinita . Am alaturi de mine un barbat extraordinar , care imi doreste binele si vrea sa fie alaturi de mine pana o sa-l izgonesc eu , am prieteni adevarati cu care pot face orice ( chiar sa jefuiesc si o banca :)) ), am parintii pe care mi i-am dorit intotdeauna si nu as schimba absolut nimic din tot ce am .
Ma simt de parca as fi un copilas mic care intra pentru prima data intr-un parc de distractii si vrea sa incerce fiecare tiribomba. Totul este perfect acum . Dar stiu ca,chiar daca am acest barbat langa mine ( N ) nu stiu daca voi ajunge sa il iubesc vreodata. Chiar daca el a reusit sa completeze puzzel-ul vietii mele nu stiu daca el este vreo piesa esentiala sau una de decor.  Trebuie sa reflectez mai mult asupra acestui lucru. 
Stiti ce mi-am amintit ? Inca un lucru pe care il mai am . O iubire interzisa . O iubire profunda , adevarata , fara miniciuni , o iubire care poate fi simplificata prin cuvantul "ideala"
Cand il iubeam, simteam ca imi pierd ratiunea. Erau  atatea de trait, nimic de ascuns.Si fara sa cred timpul mi-a taiat respiratia cand ai plecat de langa mine . Dar a existat N care mi-a dat puterea necesara . 
Dar fiecare om are o imperfectiune . Si imperfectiunea aceea este iubirea mea interzisa . Cum a zis el candva " Lasa sa treaca raul . O sa fi a mea din nou dar timpul va decide asta "
Si da .. Dupa 6 luni de zile in care am avut parte doar de durere, lacrimi , minciuni , sunt fericita . Mereu numele si sarutul lui ma vor lasa fara respiratie . Dar sunt fericita si ma simt implinita si aseara N mi-a zis pentru prima data " te iubesc" si sper sa afli cat de mult m-a durut sa-i zic " si eu " . 
Chiar daca acum sunt fericita nu voi uita niciodata ce sunt . O amanta care , se pare , ca poate fi fericita .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!