joi, 16 iunie 2011

Ex-ul


Hai sa zicem ca viata mea e un dezastru acum. Insa sunt  fericita.
Nu am mai stat de mult timp cu mine. La urma urmei nu o sa pot sa iubesc niciodata pe cineva mai mult decat ma iubesc pe mine insumi. Nu o sa consider pe nimeni niciodata mai important(a) decat mine atunci cand iau diferite decizii .
O noapte tarzie, varsandu-mi nervii pe tastatura . Saraca , pana la urma nu are nici o vina ca el nu imi zice nimic . Dupa ziua de ieri pot spune ca a disparut inca o parte din asa zisa " iubire" ramasa.
Ma intalnesc cu un " ex " pe strada, un jurul orei 12
-Hei, ce faci ?
-Buna . Bine ma duc sa imi iau un pachet de tigari . Tu?
-Tot nu te-ai lasat ?
-E greu sa reununti la vicii .
-Uite ca eu am renuntat la tine din momentul in care mi-ai zis ca nu vrei sa ai o relatie serioasa cu mine
-Poate ca ai renuntat la mine , dar nu fi asa sigur ca m-ai uitat . Si ti-am zis ca relatiile serioase nu exista pentru mine .
-Esti asa mandra de tine cand zici ca nu te-am uitat . De ce esti asa singura pe tine ?
-Pentru ca stiu cum sa fac sa raman in inima unui baiat. Si te cunosc. Ma duc acasa ca face tata pizza si imi e foame .
[ramane blocat timp de cateva secunde]
-Sper sa te mai vad si sa stiu mai multe despre tine
-..
Plec de langa el si zic : Da si eu mi-as dorii sa te cunosc tot mai putin .

Cineva mi-a zis candva : Poti sa ai orice barbat iti doresti , mai putin pe cel pe care il iubesti .
Orice s-ar intampla nu prea ma mai atinge la suflet. Au fost prea multe ziduri imense intre noi si nu am avut puterea sa le distrugem . Si eu am partea mea de vina ca am fost atat de indiferenta cand trebuia sa lupt pentru tine . Dar de ce sa lupt pentru tine ? Sa am o relatie lunga cu tine,sa ajung sa te iubesc si apoi sa ma distrug din cauza ta ?
Nu, mai bine nu . Am ajuns sa fiu scarbita de majoritatea barbatilor ( cu exceptia lui ) care au vrut o relatie cu mine . Saracul Andrei sau Dan sau chiar si Razvan .
Nu e vina mea ca mi-a placut sa fiu amanta. Fiecare are gusturile lui . Gusturile nu se discuta .
E posibil sa te mai gandesti la mine . E probabil ca eu sa mai tin la tine .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!