miercuri, 1 mai 2013

Complicatii

Totul e extrem de complicat. Si cand spun EXTREM , asa e.
Sa recapitulam : Sunt indragostita de traficant , sunt impreuna cu un barbat pe nume Ionut , iar dupa mine tanjeste un tip insurat .
Este atat de nebun incat vrea sa isi paraseasca sotia pentru mine. Adica esti nebun? Cum sa faci asa ceva si in + eu nu vreau sa fiu cu el. Doar ne-am sarutat o data si de atunci a devenit obsedat,in adevaratul sens al cuvantului, de buzele mele.
Cum rezolv asta ? Pe Ionut l-am inselat cu asta insurat (daca asta se poate numi inselat).Ionut a fost doar o ambitie. Ideea e ca eu il vreau pe cel de care sunt indragostita. Serios, chiar ma omoara cu zambetul ala perfect.
Am innebunit. 
-Te rog nu fa prostia sa te indragostesti de mine , imi spune cu o voce blanda.
Cum poti sa fi indragostit de o persoana care te refuza doar pentru simplul fapt ca nu vrea sa te raneasca si sa te introduca intr-o lume diferita si complicata ? Sentimentele mele sfideaza logica. Femeile ca mine nu ar trebui sa aiba sentimente.
Imi fac bagajele si plec. Iar 
Am sufletul plin de pacate. trebuie neaparat sa ma spovedesc ..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Designed By Blogs Gone Wild!